אם חיפשת מידע על מכשיר האונטסו, כנראה שמעת שמדובר במכשיר יפני שמבוסס על קרינת אינפרא אדום בספקטרום רחוק, ושמחמם בעדינות את רקמות הגוף לעומק. זה נכון. האונטסו הוא טכנולוגיית חום נעימה ולא פולשנית, שקרובה ברוחה למוקסה מהרפואה הסינית והיפנית, אבל בלי עשן ובלי סכנת כוויה. החום העמוק תומך בזרימת הדם ובתחושת רגיעה. כל זה אמיתי, אבל הוא נוגע במימד אחד בלבד: המימד הגופני.
הגוף לא מקולקל, הוא מגיב לעומס רב-שכבתי. בעיה שחוזרת שוב ושוב כמעט אף פעם לא נפתרת ממימד יחיד. בשיטת MDHM אנחנו מסתכלים על ארבעה רבדים יחד: הגוף, מערכת העצבים והוויסות שלה, הרגש והתודעה. מתוך נקודת המבט הזו, חום הוא כלי שיכול להשתלב בתוך תהליך, אבל הוא אף פעם לא התהליך כולו. זו הצהרת זהות על איך שאנחנו עובדים, לא ביקורת על המכשיר.
האונטסו (Onnetsu) הוא מכשיר יפני שפותח על ידי הרופאה ד"ר טומקו מיטסוי, ומבוסס על טכנולוגיה שמפיקה קרן אינפרא אדום בספקטרום רחוק. בניגוד למה שאפשר לחשוב, אין כאן שום דבר אקזוטי או מסתורי: מדובר באותה משפחת קרינה שמוכרת מסאונות האינפרא אדום, וכזו שגוף האדם מפיק באופן טבעי, למשל מכפות הידיים.
העיקרון פשוט: חימום עמוק ומבוקר של רקמות הגוף. החום חודר מספר סנטימטרים אל מתחת לעור, מעלה בעדינות את חום האזור המטופל, ותומך בזרימת דם ולימפה ובתחושת רגיעה.

מבחינת אופן הפעולה, האונטסו קרוב ברוחו למוקסה, כלי חימום עתיק מהרפואה הסינית והיפנית. ההבדל הוא שהאונטסו עובד בלי עשן, בלי ריח ובלי סכנת כוויה, ולכן חוויית הטיפול נעימה ולא פולשנית.
חשוב לדעת: אנחנו מתארים כאן את הטכנולוגיה כפי שהיא, בלי הבטחות. חום הוא כלי שתומך בגוף ברובד הפיזי, והוא מקבל משמעות אמיתית רק כשהוא חלק מתמונה רחבה יותר.
אם הגעת לכאן כי את או אתה מתעניינים דווקא במכשיר האונטסו עצמו, חשוב שנהיה ישרים: אנחנו לא עוסקים במכירה או בהשכרה של המכשיר, ולא מציעים אותו כשירות נפרד.
המידע הרשמי על הטכנולוגיה ועל המכשיר נמצא באתר היצרן:
שם אפשר לקרוא על המכשיר עצמו ועל מי שמתמחים בטיפול הספציפי הזה. אנחנו נשמח שתקבלו את הליווי המתאים לכם, גם אם הוא לא אצלנו.
הגוף לא מקולקל, הוא מגיב לעומס רב-שכבתי. בדיוק בגלל זה אנחנו לא מאמינים בכלי בודד, חזק ככל שיהיה, כפתרון לבעיה כרונית. חום ואינפרא אדום עושים עבודה אמיתית על הרובד הגופני, אבל הם לא נוגעים במערכת העצבים, ברגש או בתודעה.
בשיטת MDHM אנחנו מאבחנים ומטפלים בארבעה ממדים במקביל:

מתוך התמונה הזו, אם וכאשר נעשה שימוש בכלי חימום כחלק ממעטפת טיפולית, הוא נבחר מתוך הבנה של שורש הבעיה, ולא כפעולה נקודתית. כך הכלי מקבל הקשר ומטרה.
הגישה הרב-ממדית רלוונטית למגוון רחב של מצבים. אפשר לקרוא עוד על הדרך שבה אנחנו עובדים עם כאב כרוני, עם פוריות ועם בריאות האישה.
לא. איננו מציעים טיפול אונטסו כשירות עצמאי. אנחנו עובדים אך ורק במסגרת אבחון וטיפול רב-ממדי בשיטת MDHM. מי שמחפש ספציפית את המכשיר מוזמן לעיין באתר היצרן, thermo-cure.com.
זו לא ביקורת על המכשיר. זו הצהרת זהות. אנחנו מאמינים שבעיה שחוזרת מצריכה עבודה על כמה רבדים יחד, ולא פעולה אחת על תסמין בודד. כלי חימום נוגע במימד הגופני בלבד, ולכן הוא לכל היותר חלק קטן מתהליך, לא תהליך בפני עצמו.
שיחת אבחון רב-ממדית בשיטת MDHM, שבה אנחנו בונים תמונה שלמה של גוף, מערכת עצבים, רגש ותודעה, ומשם נגזרת תוכנית אישית של ליווי. זה תהליך, לא מכשיר.
אפשר לקרוא על טיפולי אינפרא אדום והיפרתרמיה ועל מקומם של כלי חום בתוך התהליך הרב-ממדי שלנו.
המטופלים שלנו נהנים משירות וטיפול ברמה הכי גבוהה. מעטפת טיפולים וליווי אישי צמוד לכל אורך מסע הריפוי.
Maya Zarka2025-06-09Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. תודה ..לאופיר על הידע הרחב והרוגע שהשרת בי.על המסירות וההקשבה. הבטחת שרוב המכאובים יעלמו, קיימת. אייל , תודה על הטיפול היעיל והמסור , הכל עם חיוך . ואיציק עם ידי הברזל , כאב הלחיצות עשה עבודה טובה . תודה . הגעתי למרפאה סקפטית , אחרי הרבה טראומות לגוף, והיום, כנראה אבחר בטיפול אלטרנטיבי קודם. מומלץ בחום רועי שמואלי2025-05-22Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. הגעתי למרפאה של אופיר עם בעיות גרד בגוף ברמה גבוה מאוד הגעתי אליו אחרי שנה של שסבלתי מאוד ואיפה לא הייתי כל בית חולים אפשרי וכל רופא אפשרי וכדורים וזריקות ואלפי שקלים ושום דבר לא עזר , לאחר שהתחלתי אצל אופיר 5-6 טיפולים כבר הרגשתי שיפור משמעותי בגירוד בגוף היום שאני אחרי סדרה של טיפולים אז 90% מהגרד עבר לי חזרתי לחיות כמו בנאדם רגיל ולישון כמו בנאדם ומעבר לזה כל הלחצים שהיו לי בגוף נעלמו לי תודה על הכל וכמובן שפעם בשבועיים עדיין תראה אותי Ina Kuperberg2025-05-15Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. הגעתי למרפאה של אופיר שגב פרימן עם כאבים בגב התחתון עם הקרנה לרגל ימין. מרוב הכאבים לא יכולתי לעלות במדרגות, כאב גם בשכיבה וגם בהליכה. אחרי אבחון שעברתי במרפאה, התחלתי בטיפולים: דיקור ואינפרא אדום. בתום כל טיפול הרגשתי הקלה מסויימת אך בהתחלה לטווח יחסית קצר. אחרי הטיפול השביעי חל שיפור משמעותי במצבי. הגעתי לעוד מספר טיפולי תחזוקה ומניעה. היום, חודשיים אחרי הטיפול האחרון, אני מרגישה טוב וחזרתי לחיים רגילים ללא כאבים ומיגבלויות. לפני מספר שנים גם טופלתי במרפאה בנסיבות דומות. וגם אז הטיפול הצליח. תודה אופיר ויישר כוח! Maayan Yaish2025-05-15Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אופיר איש נעים הליכות מקצועי ומטפל בחסד! הגעתי אליו לפני עשור בעקבות חיידק שהיה לי. עברתי מרופא לרופא הרפואה הקונבנציונלית לא עזרה לי בכלל. לאחר המלצה של חברה שהמליצה עליו הגעתי אליו כבר מיואשת. ולאחר 2 או 3 טיפולים הוא היחיד שפתר לי את הבעיה. ומאז החיידק נעלם ולא חזר😁 לחברה שלי הוא עזר להכנס להריון ולחבוק ילדה. לפני עשור הייתה בחורה בת 25 מנסה 4 שנים להכנס להיריון ללא הצלחה. אחרי טיפול אחד אצלו היא נכנסה להיריון ישתבח שמו הבורא. תודה לבורא עולם ותודה לאופיר שהוא השליח הטוב שלו לעזור לאחרים. אמן שכל הטוב שהוא עושה יחזור אליו. רוזית דלשד2025-05-14Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. רוצה להמליץ מכל הלב על המקום שבו אני מטופלת בדיקור וטיפול אלטרנטיבי ברמה גבוהה, עם יחס אישי ומקצועיות אמיתית. אופיר היה פשוט מדהים – קשוב, סבלני, מדויק, ובעיקר – עזר לי מאוד בתקופה שהייתי זקוקה לכך. כבר מהמפגש הראשון הרגשתי שאני בידיים טובות, וההשפעה של הטיפולים לא איחרה להגיע. ממליצה בחום לכל מי שמחפש טיפול עמוק, מרפא ומכיל – בגוף ובנפש. Shoham Machmali2025-05-13Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אין על אופיר וצוות שלו מקצוענים ועם הרבה סבלנות ,אני אוהב להגיע לשם כי אחרי טיפול מרגיש,בהרבה יותר טוב שאדי מחמלי2025-05-13Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אני באתי לאופיר לפני כמה שנים לכמה בעיות ומאז צירפתי גם את הבן שלי לטיפולים אצלו , אופיר טיפל במקצועיות בכל בעיה שיש לי ולבן .עם המון ידע וניסיון וסבלנות . olga strizevsky2025-04-27Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אופיר היקר ,תודה לכם צוות הקליניקה ולך במיוחד! על הקסמים שאתם עושים! מהרגע הראשון הבנתי שהגעתי למקום הנכון!היחס האישי, התמיכה, המקצועיות, הסבלנות והאווירה הנעימה בקליניקה מכוונים גם את הגוף וגם את הנפש למסלול הנכון להצלחה בתהליך! 😊 ליאת בנעיס2025-04-26Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. מצאתי צוות תומך, השיפור לא אחר להגיע. ההטבה מבחינת האיזון ההורמונלי וגלי החום שגרמו לי לחוסר שינה ועצבנות השתפרו בצורה מעוררת התפעלות. תודה גדולה לאופיר ולצוות המרפאה עדן ב2025-04-22Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אופיר יקר , תודה רבה לך על הקשבה ועל מסירות נפש לכל צרכיי,על טיפול מתאים ומקצועי מאוד! אחרי שיקום ניתוח ברך צולבת ומניסקוס וגרמת לי לחזור לשגרה בצורה טובה יותר ומהירה יותר. תודה!
המטופלים שלנו נהנים משירות וטיפול ברמה הכי גבוהה. מעטפת טיפולים וליווי אישי צמוד לכל אורך מסע הריפוי.